官方版MV↑

Live版↑

這首歌完全說出被劈腿的男生心聲啊!!!(女生也適用)

然後暗戀人家的請不要用這首xXD

I really thought you were the one

我曾天真認為妳是真命天女

It was over before it begun

我們之間卻什麼都還沒有就結束了

It's so hard for me to walk away

離妳而去對我太難

But I know I can't stay

但我知道自己不能留下來

 

You're beautiful and crazy, too 

妳是如此美麗卻又帶點瘋狂

Maybe that's why I fell into you

而那也許是我墜入妳所編織的情網的原因

Even though you would pretend to be

儘管妳總是裝模作樣

You were never with me

就是不跟我在一起

So it's over, yeah we're through

反正現在我們都玩完了

So Imma unfriend you 

我要將妳從心裡徹底刪除

You're the best liar I ever knew

妳是我見過最大的騙子

So Imma unfriend you

所以妳將被我從心底消除

Cause I should have known right from the start

其實我一開始就應該知道

I'm deleting you right from my heart

而現在我要把妳從我心裡刪除

Yeah it's over, my last move is to unfriend you

我們之間都結束了,最後一步驟就是將妳從我心底消除


I thought in time that you could change

我以為時間會讓妳改變心意

And my time and love would heal the pain

我以為時間和愛可以撫平傷痛

And I didn't want this day to come

卻沒想到會有這一天

But now all I feel is numb

現在我覺得自己簡直像傻瓜

 

So it's over, yeah we're through

反正現在我們都玩完了

So Imma unfriend you 

我要將妳從心裡徹底刪除

You're the best liar I ever knew

妳是我見過最大的騙子

So Imma unfriend you

所以妳將被我從心底消除

Cause I should have known right from the start

其實我一開始就應該知道

I'm deleting you right from my heart

而現在我要把妳從我心裡刪除

Yeah it's over, my last move is to unfriend you

我們之間都結束了,最後一步驟就是將妳從我心底消除


You come on to everybody

妳跟每個人都有點曖昧

Everybody all the time

無時無刻找不同的人勾搭

You give up to anybody

卻也放棄了每一個人

What I thought was only mine

讓我癡癡以為自己是唯一一個

 

So it's over, yeah we're through

反正現在我們都玩完了

So Imma unfriend you 

我要將妳從心裡徹底刪除

You're the best liar I ever knew

妳是我見過最大的騙子

So Imma unfriend you

所以妳將被我從心底消除

Cause I should have known right from the start

其實我一開始就應該知道

 

That you didn't have a human heart

妳根本毫無人性

Yeah it's over my last move is to unfriend you

我們之間都結束了,最後一步驟就是將妳從我心底消除

 

Unfriend you

要刪掉妳

So Imma unfriend you

我現在就要刪掉妳,快滾出我的生活吧

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()