這次也是委託翻譯喔:))

話說委託人是我同學,然後她居然和我一起討論怎麼翻XD

 

Unconditionally

無條件的愛

 

Oh no, did I get too close

噢不,我是否靠的太近?

Oh, did I almost see

噢,我是否看見了

What’s really on the inside

 隱藏在你內心深處的真相

All your insecurities

所有的不安全感

All the dirty laundry

所有骯髒的外表

Never made me blink one time

一切從沒遮蔽我的雙眼,而我了然於心

 

 Unconditional Unconditionally

傾注一心,義無反顧

I will love you Unconditionally

我會無怨無悔的不顧一切去愛你 

There is no fear now

恐懼早已從心中消失

Let go and just be free

就放手一搏的勇敢去愛

I will love you Unconditionally

我會無怨無悔的不顧一切去愛你

 

Come just as you are to me

來吧,就像我義無反顧的愛你一樣

Don’t need apologies

既然愛了就不須說抱歉

Know that you are worthy

我知道你是最好的選擇,不必擔心我們不相稱

I’ll take your bad days with your good

我會陪著你走過,不論你是好是壞

Walk through the storm I would

我會穿越狂風暴雨,只為了走向你

I do it all because I love youI  love you

我這麼做都是因為我深愛著你,我愛你

 

 Unconditional Unconditionally

傾注一心,義無反顧

I will love you Unconditionally

我會毫無保留、義無反顧的去愛你 

There is no fear now

恐懼早已從心中消失

Let go and just be free

就放手一搏的勇敢去愛

I will love you Unconditionally

我會毫無保留、義無反顧的去愛你

 

So open up your heart and just let it begin

就敞開你的心門,讓一切重新開始吧

Open up your heart and just let it begin

敞開你的心門讓一切重新開始吧

Open up your heart and just let it begin

敞開你的心門讓一切重新開始吧

 Open up your heart

 敞開你的心

Acceptance is the key to be

真心的承諾是打開你心的鑰匙

To be truly free

唯有如此才真正讓愛自由

Will you do the same for me

 你是不是也會像我愛你一樣愛我呢?

 

 

Unconditional Unconditionally

毫無保留、一心一意

I will love you Unconditionally

我對你的愛毫無條件 

There is no fear now

恐懼早已從心中消失

Let go and just be free

就放手一搏的勇敢去愛

I will love you Unconditionally

我會毫無保留、義無反顧的去愛你

Cause I will love you Unconditionally

因為我會毫無保留、義無反顧的去愛你

I will love you

我是如此的深愛你

I will love you

我是如此深愛

Unconditionally

付出所有,毫無條件的愛你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()