close

這首是同學委託翻譯喔:)))

All that matters

所有的一切

Oh-oh, just as sure as the stars in the sky

喔─喔,就像星星理應在天上一樣

I need you to show me the light

我需要妳當我的那盞明燈

Not just for the meanwhile, for a long long time, better believe it

不只是在此時,在很久很久以前,就應該相信

Oh-oh, whenever you're not in my presence

喔─喔,每當你不在我身邊

It feels like I'm missing my blessings, yeah

這就像我錯過了應有的恩澤,耶

So I sleep through the daylight, stay awake all night

所以我徹夜未眠,卻又在破曉時沉沉睡去

Till you back again, yeah, yeah

直到妳再次回來,耶,耶

You think I'm biased

你認為我走偏了

To my significant other

對我其他顯著的行為

You hit it right on the head

妳只在腦海裡把它想成對的

Only been missing my lover

只是這一切都錯過了啊,我的愛

Got a whole lot of texts in my phone and I don't reply

我的手機裡有那麼多完整的回憶,而我卻再也不想翻看
But the next eight bars tell you why.
但接下來的八個小節我將告訴妳為何
You're all that matters to me

妳就是我所有的一切
Yeah yeah, ain't worry about nobody else

耶耶,不用擔心任何人
If it ain't you, I ain't myself

如果不是妳,也不會有我
You make me complete

是妳讓我完整
You're all that matters to me
妳就是我所有的一切
Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

耶耶,這麼大的床卻少了皇后
There ain't no "I" in team

世界這麼大卻沒有我的存在
To make me complete

讓我感到完整
You're all that matters to me
妳就是我所有的一切
Take the gas out the car it won't drive

如果沒有汽油車就不能駛
That's how I feel when you're not by my side

而那就是當妳不在身邊時我的感受
When I wake up in the morning up under you, and only you

當早晨在妳身旁甦醒,就只有妳
Uh-oh, I'm grateful for your existence

嗚喔,我對妳的存在早是無比感激
Faithful no matter the distance

無論距離多遠我對妳始終忠誠
You're the only girl I see

在我眼中唯一能看見的只有妳
From the bottom of my heart please believe
請相信發自我心的本質
You're all that matters to me

妳就是我所有的一切
Yeah yeah, ain't worry about nobody else

耶耶,不用擔心任何人
If it ain't you, I'm not myself

如果不是妳,就不會有我
You make me complete

是妳讓我感到完整
You're all that matters to me
妳就是我所有的一切
Yeah, yeah, what's a king bed without a queen

耶耶,這麼大的床卻少了皇后

There ain't no "I" in team

世界這麼大卻沒有我的存在
To make me complete

讓我感到完整
You're all that matters to me
妳就是我所有的一切

Yeah, yeah, yeah, yeah

耶,耶,耶,耶
You're all that matters to me

妳就是我所有的一切

Yeah, yeah, yeah, yeah

 耶,耶,耶,耶

You're all that matters to me

 妳就是我所有的一切

天啊我覺得這首歌詞有點哀傷(?

但是一首很棒的歌~~~

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()