Safe&sound

安然無恙

I remember tears streaming down your face
我還記得當淚水滑過你的臉龐
When I said I'll never let you go
當我說我永遠不讓你離開
When all those shadows almost killed the light
當闇影幾乎吞噬光明
I remember, you said "Don't leave me alone."
我記得你說"別留下我一人"
But all that's dead and gone and past, tonight
但今晚 一切都分崩離去了

Just close your eyes
閉上你的雙眼吧
The sun is going down
太陽就要落下
You'll be alright
你會沒事的
No one can hurt you now
已經沒人能傷得了你
Come morning light
當晨光來臨
You and I'll be safe and sound.
你我將會安然無恙


Don't you dare look out your window
別害怕窗外的景象
Darling, everything's on fire
親愛的,一切都在燃燒
The war outside our door keeps raging on
我們門外的戰爭持續蔓延
Hold on to this lullaby,
繼續唱著這首搖籃曲
Even when the music's gone gone
即使樂聲已經遠離,早已遠離

Just close your eyes
閉上你的雙眼吧
The sun is going down
太陽就要落下
You'll be alright
你會沒事的
No one can hurt you now
已經沒人能傷得了你
The morning light
當晨光來臨
You and I'lll be safe and sound
你我都將安然無恙.

Just close your eyes
閉上你的雙眼吧
You'll be alright
你會沒事的
Come morning light
當晨光來臨
You and I'll be safe and sound.
你我都將安然無恙

 

 

*小嘮叨

我就說世事難料吧.....果然我這個人非常善變的翻了Safe&sound,但這是沒辦法的,誰叫我昨天被催眠了(##

最近幾首都翻了小泰的歌,因為心情不好的時候聽她的歌真的會好一點,除了中肯還是中肯啊.......

恩,all too well 和22還有we are never ever getting back together.....

或許來首in the end(不要被這首風格嚇到喔>M<

這是我心情不好的時候朋友介紹的^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()