新年首po翻譯!

接下來寒假的計畫是將Made in the AM整張專輯翻譯完成,所以被One D洗版的你們就好好享受《創作就要在午夜》吧♥

我期末之後會發一篇長文解釋我失蹤這麼久的原因。

Drag me down

擊倒我

[Harry:]

I've got fire for a heart

我有顆顫烈熾熱之心

I'm not scared of the dark

並不畏懼所有黑暗

You've never seen it look so easy

正是因為有妳一切才變的如此容易

I got a river for a soul

我的心靈像條河流

And baby you're a boat

而妳就遨遊在上

Baby you're my only reason

妳是我能撐下去的唯一原因

 

[Louis:]

If I didn't have you there would be nothing left

若我未曾擁有妳就等於從未有過一切

The shell of a man who could never be his best

不過是一副無用的軀殼

If I didn't have you, I'd never see the sun

若我未曾擁有妳就等於永不見天日

You taught me how to be someone, yeah

是妳教我怎麼成為自己想成為的人,耶

 

[Liam:]

All my life

我的一生

You stood by me

總是有妳從旁陪伴

When no one else was ever behind me

就算身後無人支持

All these lights

前方那些刺眼的鎂光燈

They can't blind me

也無法盲目我的心

With your love, nobody can drag me down

有妳的愛,我就無堅不摧

 

[Niall:]

All my life

終其一生

You stood by me

總是有妳從旁陪伴

When no one else was ever behind me

就算身後無人支持

All these lights

前方那些刺眼的鎂光燈

They can't blind me

並無法盲目我的心

With your love, nobody can drag me down

有妳的愛,還有誰能將我擊倒?

 

[Chorus:]

Nobody, nobody

不會有人

Nobody can drag me down

無人能將我擊倒

Nobody, nobody

絕對沒有人

Nobody can drag me down

因為我無堅不摧

 

[Niall:]

I've got fire for a heart

我有顆顫烈熾熱之心

I'm not scared of the dark

並不畏懼所有黑暗

You've never seen it look so easy

正是因為有妳一切才變的如此容易

I got a river for a soul

我的心靈像條河流

And baby you're a boat

而妳就遨遊在上

Baby you're my only reason

妳是我能撐下去的唯一原因

 

[Harry:]

If I didn't have you there would be nothing left(nothing left)

若我未曾擁有妳就等於從未有過一切

The shell of a man who could never be his best (be his best)

不過是一副無用的軀殼

If I didn't have you, I'd never see the sun(see the sun)

若我未曾擁有妳就等於永不見天日

You taught me how to be someone, yeah

是妳教我怎麼成為自己想成為的人,耶

 

[Niall:]

All my life

我的一生

You stood by me

總是有妳從旁陪伴

When no one else was ever behind me

就算身後無人支持

All these lights

前方那些刺眼的鎂光燈

They can't blind me

也無法盲目我的心

With your love, nobody can drag me down

有妳的愛,我就無堅不摧

 

[Chorus:]

Nobody, nobody

不會有人

Nobody can drag me down

無人能將我擊倒

Nobody, nobody

絕對沒有人

Nobody can drag me down

因為我無堅不摧

 

[Liam:]

All my life

我的一生

You stood by me

總是有妳從旁陪伴

When no one else was ever behind me

就算身後無人支持

All these lights

前方那些刺眼的鎂光燈

They can't blind me

也無法盲目我的心

With your love, nobody can drag me down

有妳的愛,我就無堅不摧

 

[Niall:]

All my life

終其一生

You stood by me

總是有妳從旁陪伴

When no one else was ever behind me

就算身後無人支持

All these lights

前方那些刺眼的鎂光燈

They can't blind me

並無法盲目我的心

With your love, nobody can drag me down

有妳的愛,還有誰能將我擊倒?

 

[Chorus:]

Nobody, nobody

不會有人

Nobody can drag me down

無人能將我擊倒

Nobody, nobody

絕對沒有人

Nobody can drag me down

因為我無堅不摧

 

Nobody, nobody

不會有人

Nobody can drag me down

無人能將我擊倒

Nobody, nobody

絕對沒有人

Nobody can drag me down

因為我無堅不摧

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()