第一篇翻譯當然要獻給我最愛的1D:))

Story of my life

我人生中的故事

Written in these walls are the stories that I cant explain

這些寫在牆上的字是我無法訴說的故事

I leave my heart open but it stays right here empty for days

我敞開我的心門但它早已在那空盪了許久
She told me in the morning she don’t feel the same about us in her bones

她在清晨裡對我說她打骨子裡對我們之間的感覺再也不同
It seems to me that when I die these words will be written on my stone

對我來說這就像是我死後將刻在墓碑上的墓誌銘
And I'll be gone, gone tonight

而我將在今晚離開
The ground beneath my feet is open wide

在我腳下的是無盡的深淵
The way that I've been holding on too tight

我一直以來都將一切抓的太緊

with nothing in between

其實什麼也沒有得到

The story of my life I take her home

在我生命中帶她回家的那段歲月
I drive all night

我開了整晚車
To keep her warm and time-

只為了嘗試讓她感受到溫暖
Is frozen

時光就這麼凍結了
The story of my life I give her hope

在我生命中給她希望的那段歲月
I spend her love until she’s broke inside

我恣意揮霍她的愛直到她心碎無比
The story of my life

那段我生命中的歲月

Written on these walls are the colors that I can't change

在這牆上寫的色彩是我無法改變的
Leave my heart open but it stays right here in its cage

敞開我的心門它卻被困在無法逃脫的牢籠
I know that in the morning I'll see us in the light upon the pier

我知道當早晨來到我會看到我們在路燈下分離的影子
Although I'm broken my heart is untamed still

就算我已心碎但我的心還是向著妳
And I'll be gone, gone tonight

而今晚我將離開
The fire beneath my feet is burning bright

在我腳下燃燒的烈火已更加閃耀
The way that I've been holding on so tight 

我一直以來都將一切抓的太緊
With nothing in between
卻什麼也沒得到
The story of my life I take her home

那段我生命中帶她回家的歲月
I drive all night

我開了整晚的車
To keep her warm and time-

只為了嘗試讓她感受到溫暖
Is frozen

時光彷彿就這麼凍結了
The Story of my life I give her hope

在我生命中給她希望的那段歲月
I spend her love until she’s broke inside

我恣意揮霍她的愛直到她心碎無比
The story of my life
那段我生命中的歲月
And I've been waiting for this time to come around

我一直等待著這次機會的到來
But baby running after you is like chasing the clouds
但寶貝奔跑在妳身後就像追逐遠在天邊的雲彩
The story of my life I take her home

那段我生命中帶她回家的歲月
I drive all night

我開了整晚的車
To keep her warm and time

只為了嘗試讓她感受到溫暖
Is frozen

時光彷彿就這麼凍結了
The Story of my life I give her hope

在我生命中給她希望的那段歲月
I spend her love until she’s broke inside

我恣意揮霍她的愛直到她心碎無比
The story of my life
那段我生命中的歲月
The story of my life
那段我生命中的歲月
The story of my life
那段我生命中的歲月
The story of my life
那段我生命中的歲月

 

這首歌真的讓我感觸好深,男孩們真的很棒!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Evangeline Grace 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()